Medijski informatiki se ukvarjajo z informacijsko in komunikacijsko tehnologijo ter vizualnimi mediji. Študij medijske informatike vključuje osnove računalniškega programiranja, digitalnega oblikovanja, avdio in video produkcije ter razumevanja medijskih trendov. Študentje pridobijo širok nabor znanj – od digitalne grafike, izdelave spletnih strani, animacije in 3D modeliranja do dela z različnimi medijskimi formati ter platformami.
V poklicu medijskega informatika je ključna sposobnost združevanja tehnologije in kreativnosti. Delajo na projektih, ki vključujejo ustvarjanje digitalnih vsebin, multimedijskih aplikacij, mobilnih in spletnih aplikacij ter interaktivnih orodij. Medijski informatiki pogosto sodelujejo v interdisciplinarnih ekipah, kjer sodelujejo z oblikovalci, programerji in strokovnjaki za trženje. Njihovo delo je dinamično, saj vključuje reševanje tehničnih izzivov pri oblikovanju digitalnih rešitev.
Zaposlitvene možnosti za medijske informatike vključujejo delo v medijskih hišah, oglaševalskih agencijah, podjetjih za razvoj programske opreme, produkcijskih hišah in tudi v večjih podjetjih, ki razvijajo digitalne rešitve za svoje marketinške potrebe. Prav tako se lahko odločijo za samostojno pot in kot freelanceri sodelujejo na različnih projektih, kjer prispevajo s svojimi tehničnimi in oblikovalskimi veščinami.